پرایس اکشن ال بروکس چیست؟

بازار های مالی را با ما بشناسید و آگاهانه سرمایه گذاری کنید.

پرایس اکشن ال بروکس چیست؟

۱۵۷ بازديد

پرایس اکشن یکی از بهترین استراتژی های معاملاتی در دنیا محسوب می شود که برای کسب سود در بازارهای مالی همچون بازار ارز دیجیتال استفاده می شود. در واقع پرایس اکشن نوعی از تکنیک های بازار مالی بوده که این قابلیت را به معامله گران می دهد تا با بررسی حرکات قیمت، تصمیم خود را برای انجام معامله بگیرند. پرایس اکشن ال بروکس به عنوان بهترین روش پرایس اکشن در تحلیل بازارهای معاملاتی شناخته می شود که معامله گران برای کسب سود از این روش استفاده می کنند.

در پرایس اکشن ال بروکس، توضیحات پایه بر مبنای چارت های پنج دقیقه ای بوده اما در کنار این چارت های پنج دقیقه ای، چارت های روزانه و هفتگی نیز مورد بررسی قرار می گیرد. برای تسلط نیازی به استفاده از نرم افزارهای پیچیده و اندیکاتورهای فراوانی نیست، با یادگیری روند جزء به جزء کندل ها و تعیین صحیح نقاط ورود و خروج می توانید به راحتی کسب سود داشته باشید. به همین خاطر است که معامله گران بازارهای ارز دیجیتال، انجام معاملات به روش پرایس اکشن ال بروکس را جزو بهترین دوره های پرایس اکشن در جهان می دانند که از طریق آن می توان درآمدهای کلانی بدست آورد. کوین تلگراف

تاریخچه پرایس اکشن 

تاریخچه پرایس اکشن ال بروکس

 در گذشته تنها دانشی که می توانست برای معامله گری در بازارهای مالی مورد استفاده قرار گیرد، دانش مالی کلاسیک بود. معامله گران برای تحلیل از انواع روش های تحلیل در معاملات خود استفاده می کردند اما مدتی بعد تحلیل گران متوجه شدند که بدون استفاده از اندیکاتورها و یا کلا هر روش دیگری می توانند درک درستی از روند قیمت داشته باشند. کوین دسک

در سال های 2007-2008 میلادی، کشور آمریکا درگیر بحران های مالی شد و در این راستا بود که اقتصاددانان و تحلیل گران ارشد بین المللی، به دنبال راهکاری برای تشخیص بحران های مالی از قبل بودند تا بتوانند از ضررهای بیشتر در بازارهای مالی جلوگیری کنند. در این راستا بود که آقای ریچارد وایکاف براساس اصول اقتصاد و اصول علوم اجتماعی، استراتژی پرایس اکشن را مطرح کرد که به عنوان یک مبنایی برای تحلیل های مالی مورد استفاده قرار گرفت. در این زمان بود که پرایس اکشن به عنوان یک روش محبوب در بین معامله گران تبدیل شد. 

مطالعه مقاله پرایس اکشن RTM در وب سایت را به شما توصیه می کنیم.

جالب اینجاست که بدانید که پرایس اکشن اصلی و پرایس اکشن واقعی برگرفته از علوم اقتصادی و علوم اجتماعی است. به همین دلیل است که در پرایس اکشن واقعی از ابزارهای تحلیلی و یا اندیکاتورها استفاده نمی کنیم. حتی در پرایس اکشن واقعی، الگوهای پرایس اکشن هم جایگاهی ندارد چرا که پرایس اکشن واقعی از علوم اقتصادی و علوم اجتماعی منشا گرفته است. چیزی که در پرایس اکشن مورد بررسی قرار می گیرد، رفتار معامله گران در بازار است. بنابراین با توضیحاتی که در این قسمت گفته شد، متوجه شدیم که هر زمان ابزاری در کنار پرایس اکشن قرار گرفت، آن پرایس اکشن واقعی نیست زیرا اساس پرایس اکشن واقعی براساس علوم اقتصادی و علوم اجتماعی بوده و تنها با قیمت و حرکات آن در بازار سر و کار دارد. 

درباره ال بروکس بیشتر بدانید 

ال بروکس متولد 23 فوریه 1952 است که بیش از 30 سال تجربه کاری در بازارهای مالی دارد. وی فارغ التحصیل رشته چشم پزشکی از دانشگاه شیکاگو است که در زمینه بیماری ها و جراحی چشم مقالات بی شماری نوشته است اما وی شغل چشم پزشکی را رها کرده و به عنوان یک معامله گر حرفه ای وارد بازارهای مالی شد. وی یک موسسه آموزشی در لس آنجلس دارد اما قبل از موسسه آموزشی خود در دانشگاه Emory مشغول آموزش های معامله گری بود. وی در دانشگاه تکنیک های پیشرفته اسکلیپیگز را در بورس کالای شیکاگو تدریس کرده است و ده ها هزار کنفرانس های معامله گری برگزار کرده است که در طی این کنفرانس ها، روش های معامله گری را به کاربران آموزش داده است. علاوه بر این، کتاب هایی که ال بروکس در حوزه بازارهای مالی نوشته است به زبان های مختلفی ترجمه شده است. 

دلیلی که باعث شد ال بروکس از حرفه چشم پزشکی خود دست بکشد و وارد بازارهای مالی و معامله گری شود، آموزش به معامله گران در سراسر جهان بود. هدف ال بروکس، ارائه بهترین ابزارهای معاملاتی برای کمک به موفقیت معامله گران بود. دوره آموزشی پرایس اکشن ال بروکس، مجموعه ای از اطلاعات بی نظیر در خصوص پرایس اکشن بوده که این قابلیت را به معامله گران می دهد تا استراتژی های حرفه ای برای انجام معاملات خود داشته باشند. در واقع پرایس اکشن ال بروکس، همان تکنیک های معامله گری از نوع پرایس اکشنی است که معامله گران حرفه ای و مدیران سرمایه هر روز از آن استفاده می کنند. 

هدف ال بروکس از روش معامله خاص خود چیست؟

ال بروکس کیست؟

هدفی که ال بروکس از روش معاملاتی خود دارد، آموزش کسب درآمد با استفاده از معامله و ترید در بازارهای مالی است. یکی از ویژگی های شخصیتی که ال بروکس دارد این است که هر کاری را به نحو احسنت انجام می دهد. وی در دوره حرفه پزشکی خود نیز، با بیمارانش همانند یکی از اعضای خانواده رفتار می کرد و هدف وی کسب بهترین نتیجه از نحوه درمانش بود. وی همیشه در طول زندگی خود، به سختی کار می کرد تا بتواند بهترین نتیجه را ارائه دهد. ال بروکس می داند که معامله کردن چقدر سخت بوده و تمام آموزش هایی که ارائه می دهد با این هدف است که معامله گران سود بیشتری را کسب کنند.

در واقع استراتژی پرایس اکشن ال بروکس، دید متفاوتی نسبت به معامله گران داشته و بر این باور است کندل های قیمتی که در طی روز شکل می گیرد اهمیت زیادی در روند معاملاتی دارد. بنابراین هر تغییری که در روند معاملات صورت می گیرد، اتفاقی نبوده و دلیلی دارد. باور ال بروکس این است که روندهای قیمتی همانند پازل بوده و معامله گر برای کسب سود نیازی ندارد تا همه پازل های معامله را مشاهده کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هر چه تعداد بیشتری از پازل های قیمتی را ببیند، می تواند به صورت مداوم کسب سود کند. در معروف ترین بروکرهای فارکس دنیا از پرایس اکشن ال بروکس نیز، به عنوان بهترین روش معاملاتی یاد شده است.

برای یادگیری روش پرایس اکشن ال بروکس می توانید از دوره آموزشی پرایس اکشن وب سایت استفاده کنید که با بهترین متد روز دنیا تهیه شده است. 

مزایای معامله گری بر اساس پرایس اکشن

مزایای معامله با پرایس اکشن ال بروکس

پرایس اکشن نسبت به دیگر استراتژی های معاملاتی دارای مزایایی است که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

  • پرایس اکشن جزو ابزارهای تحلیل در بازارهای مالی است که رایگان بوده و برای تحلیل با این روش، نیازی به استفاده از نرم افزارهای خاصی نیست. در پرایس اکشن می توان از کندل، نقطه و یا هر نمودار دیگری برای تحلیل استفاده کرد.
  • روش پرایس اکشن قابل استفاده در بازارهای مالی مختلفی از جمله فارکس، کالا و آتی است. به علاوه پرایس اکشن در تمامی بازه های زمانی از یک دقیقه تا چند دقیقه تا تایم فریم های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و جزو روش های کم ریسک محسوب می شود. 
  • برای تحلیل پرایس اکشن، می توان از هر نرم افزاری استفاده کرد. از جمله این نرم افزارها می توان به ترید استیشن، متاتریدر اشاره کرد. 
  • مهم ترین مزیتی که می توان برای پرایس اکشن مثال زد، در عین سادگی بسیار سریع بوده و به هیچ عنوان معامله گر را گیج نمی کند و معامله گر با استفاده از این روش می تواند به راحتی آرامش فکری بهتری برای معامله گر به همراه داشته باشد. 
  • معامله با استفاده از استراتژی پرایس اکشن درصد موفقیت بالاتری داشته، چرا که قبل از شکل گیری قیمت، با توجه به هیجانات و تصمیمات سایر معامله گرها، کار خود را شروع کرده و معامله را باز می کند. از طریق استراتژی پرایس اکشن، معامله های سنتی انجام نمی شود و زمانی که دیگر معامله گرها، معاملات خود را متوقف می کنند، تحلیل گرانی که پرایس اکشن را برای روند معامله های خود انتخاب می کنند، همچنان در حال کسب درآمد از بازه های زمانی خود در بازار هستند. دوره پرایس اکشن
  • استراتژی پرایس اکشن به هیچ وجه از بین نمی رود و به عنوان یک روش برتر همیشه برای شما کاربرد خواهد داشت. 
  • در این روش، معاملات با توجه به سطوح انجام می شود، به همین خاطر حد ضررهای کوچک و حد سودهای بسیار بزرگ خواهد داشت. 

مزیت پرایس اکشن ال بروکس نسبت به دیگر پرایس ها

مقایسه پرایس اکشن ال بروکس با سایر پرایس اکشن ها

  • پرایس اکشن ال بروکس نسبت به دیگر پرایس اکشن ها، از دقت بیشتری برخوردار است و می توان از طریق این استراتژی تحلیل های دقیق تری داشت.
  • مزیت دیگر این استراتژی، تاخیرهای بسیار پایین زمانی است که این قابلیت را به کاربر می دهد تا سریع تر متوجه تغییر روندهای قیمتی شده و نسبت به انجام معاملات خود تصمیم گیری کند. 
  • معامله گر با استفاده از استراتژی پرایس اکشن ال بروکس، می تواند بازدهی بالاتری داشته باشد و سودهای بالاتری کسب کند. 
  • مزیت اصلی روش پرایس اکشن ال بروکس، این است که کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی از این روش استفاده کنند و تحلیل های معاملات خود را انجام دهند. 
  • برای انجام پرایس اکشن ال بروکس، نیاز به ابزار و نرم افزار خاصی نبوده و می توان با استفاده از کندل ها و نمودارهای قیمتی به راحتی تحلیل انجام داده و برای انجام معامله تصمیم گیری کرد.
  • همان طور که گفته شد، مبنای پرایس اکشن علوم اقتصادی و اجتماعی بوده، بنابراین کاملا واقعی بوده و برمبنای روند قیمت ها حرکت می کند. 

دیدگاه ال بروکس در خصوص روند قیمت ها

دیدگاهی که ال بروکس در مورد روند قیمت ها در بازارهای مالی دارد، این است که ظاهر چارت ها آن چیزی نیست که ظاهر آن ها نشان می دهد. در واقع چارت های قیمتی تقریبی بوده و به صورت دقیق اتفاق نمی افتند. از جمله دلایلی که ال بروکس در مورد تقریبی بودن روند قیمت ها دارد این است که اگر فردی یک چارت قیمتی با یک صرافی داشته باشد و در مقابل فرد دیگری هم چارت قیمتی دیگر با یک صرافی دیگر داشته باشد، روندهای قیمتی لزوما یکسان نیستند.

صرافی ها از بانک های مختلفی استفاده می کنند و برخی نیز از تعداد محدودی بانک استفاده می کنند. با این حال تریدرهای ناظر، قیمت را نزدیک نگه می دارند، بنابراین تفاوت ها از یک بانک به بانک دیگری خیلی زیاد نخواهد بود. بنابراین چارت های قیمتی برای هر صرافی متفاوت است. چرا که چارت شما، تریدهای صرافی شما را نشان می دهد. در قسمت زیر می توانید نمونه ای از این چارت را مشاهده کنید.

 دیدگاه ال بروکس در خصوص روند قیمت ها

همان طور که در شکل بالا مشاهده می کنید، عدد 5 قرمز شده است که نشان دهنده آخرین ترید انجام شده در چارت پنج دقیقه ای، به صورت دقیق در زمان یکسان است. نمودار پایینی چارت دیگری را از صرافی دیگری را نشان می دهد که آخرین ترید یک پیپ پایین تر است. 

روش های مختلفی برای شکل گیری چارت وجود دارد، حتی در صورتی که آخرین ترید نیز تشکیل نشود. در واقع صرافی ها باید از اطلاعات دیگری استفاده کنند تا بتوانند چارت را بسازند. می توانند چارت را با استفاده از قیمت فروش با عرضه و یا براساس قیمت خرید و تقاضا بسازند. حتی می توانند از نقطه وسط خرید و یا فروش و یا ترکیب هر دو برای ایجاد چارت استفاده کنند. بنابراین صرافی ها برای ایجاد چارت قیمتی روش های مختلفی دارند اما رایج ترین روش نزدیک ترین قیمت فروخته شده یا خریداری شده در آخرین ترید است. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد روندهای قیمتی، آموزش تحلیل تکنیکال وب سایت را مشاهده کنید. 

نتیجه گیری

استراتژی پرایس اکشن ال بروکس، به معامله گران کمک می کند که به راحتی به تحلیل ارزهای دیجیتال بپردازند. بنابراین این ابزار به عنوان یک روش کارآمد برای تحلیل بازارهای مالی، آتی و آپشن مورد استفاده قرار می گیرد. در استراتژی پرایس اکشن ال بروکس، بر فرآیند تحلیل تمرکز می شود و از ابزارهای پیچیده معاملاتی جلوگیری می شود. ممکن است در ظاهر استفاده از استراتژی های پرایس اکشن ال بروکس، می تواند به صورت چشمگیری بازدهی را افزایش می دهد و در نهایت ریسک را کم می کند. بنابراین، بهتر است برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق، استراتژی های ال بروکس را یاد گرفت و از این طریق سیستم های معاملاتی، پرسودی داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.