کیف پول بلاک فای (BlockFi) چیست؟

بازار های مالی را با ما بشناسید و آگاهانه سرمایه گذاری کنید.

کیف پول بلاک فای (BlockFi) چیست؟

۱۸۶ بازديد

کیف پول بلاک فای(BlockFi)، انواع محصولات رمزنگاری و مرتبط به سرمایه گذاران و مشاغل را در سراسر جهان ارائه می دهد. از جمله خدماتی که این نوع کیف پول به کاربران ارائه می دهد تسهیلات در معاملات و وام رمزنگاری است. این شرکت با ماموریت ارائه خدمات اعتباری و محصولات مالی ساده فعالیت خود را شروع کرد. در چهار سال فعالیت خود، این شرکت نه تنها به عنوان یک وام دهنده مستقل رشد کرده است، بلکه از حمایت سرمایه گذارانی همچون Coinbase Ventures، Fidelity، Akuna Capital، Valar Ventures، Galaxy Digital و SoFi استفاده کرده است.

 بنیان گذاران کیف پول بلاک فای

 بنیان گذاران کیف پول بلاک فای

بنیان گذار اصلی کیف پول BlockFi، کمپانی Gemini Trust است که توسط وزارت خدمات مالی نیویورک تنظیم می شود. کیف پول BlockFi در همه سیستم عامل های (اندروید، اپل و ویندوز) در دسترس قرار داد. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات می پردازیم. برای آشنایی بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

حساب بهره BlockFi

از آنجایی که ارزهای فیات می توانند درآمد غیر فعال ایجاد کنند، حال چرا کریپتوکارنسی ها نمی توانند این شرایط را ایجاد کنند؟ بنابراین حساب بهره BlockFi، ایده حساب بهره بلاک فای یا BIA را راه اندازی کرد. سرمایه گذاران BIA می توانند تا 9.5% بازدهی درصدی سالیانه یا همان APY از سرمایه گذاری خود ایجاد کنند.

در حساب بهره به صورت روزانه سود تعلق می گیرد، اما پرداخت در آخرین روز کاری ماه انجام می شود. هیچ دوره قفلی وجود ندارد، بنابراین سرمایه گذاران می توانند وجوه خود را در هر زمان و بدون هیچ محدودیتی برداشت کنند. به طور معمول، این برداشت ها در یک یا دو روز کاری پردازش می شوند.

پلتفرم کیف پول بلاک فای(BlockFi)

کیف پول BlockFi، دارای یک درگاه معاملاتی داخلی است که مدعی است از طریق این درگاه، اجرای معاملات به صورت سریع و قیمت گذاری بهتر در مقایسه با رقبا انجام می شود. از دیگر ویژگی های این نوع کیف پول، سبد رمزنگاری خودکار بوده که می توان با خرید تدریجی دارایی در طول زمان، نوسانات را کم کرد. سبد رمزنگاری خودکار معاملات مکرر را برمبنای انتخابات تعیین شده توسط کاربر قرار می دهد.

وام های رمزنگاری شده

وام های رمزنگاری شده کیف پول بلاک فای

کاربران بلاک فای، می توانند به راحتی با استفاده از وام های دارای پشتوانه رمزنگاری، وجوهی را در مقابل دارایی های رمزنگاری خود قرض کنند. کاربران می توانند ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم یا لایت کوین را برای دریافت دارایی به دلار و USDT معامله کنند. حداقل مبلغ وام 10000 دلار تعیین شده است و ارزش وثیقه با استفاده از نسبت وام به ارزش (LTV) تعیین می شود. برای وام گیرندگان مستقر در ایالات متحده، نسبت LTV 20٪ نرخ بهره 4.5٪ را جذب می کند. علاوه بر این، هزینه ثابت مبدأ 2٪ صرف نظر از LTV دریافت می شود.

APR(نرخ درصد سالانه) برای کاربران مستقر در ایالات متحده به سه سطح تقسیم می شود. 4.5٪ (تقریباً به 50000 دلار وثیقه نیاز دارد)، 7.9٪ (وثیقه تقریباً 29000 دلار) و 9.75٪ (نزدیک به 20000 دلار آمریکا). با این حال، این نرخ همراه با سایر پارامترهای وام دهی تابع عوامل مختلفی است و ممکن است متفاوت باشد. به طور معمول، شرکت وام را در همان روزی که وثیقه خود را قرار می دهید پرداخت می کند. همچنین هیچ جریمه یا کارمزد پنهانی برای پیش پرداخت جزئی یا کامل وام دریافت نمی کند. BlockFi دارای یک تیم اختصاصی خدمات مشتری برای پاسخگویی به هرگونه سؤال از وام گیرندگان احتمالی است.

مزایا و معایب BlockFi

قبل از ایجاد حساب کاربری در بلاک فای، باید مزایا و معایب این پلتفرم را در نظر بگیرید.

مزایا:

•بدون حداقل سپرده

•بدون هزینه ماهیانه

•بدون کارمزد معاملاتی

•تنظیم شده توسط U.S

معایب:

•APY ضعیف

آیا کیف پول بلاک فای یک برنامه وابسته دارد؟

آیا کیف پول BlockFi یک برنامه وابسته دارد؟

BlockFi یک برنامه وابسته و همچنین یک برنامه ریفرال دارد. سازندگان محتوا و وبلاگ نویسان می توانند با BlockFi برای تبدیل شدن به یک نهاد وابسته درخواست دهند در حالی که کاربران می توانند کاربران جدید را تحت برنامه Refer-a-Friend دعوت کنند.

درخواست های وابسته برای واجد شرایط بودن بررسی می شوند. در صورت تایید، شرکت‌های وابسته آموزش و پشتیبانی از یک مدیر موفقیت شریک اختصاصی دریافت می‌کنند. وابستگان حق دریافت جوایز و همچنین پیشنهادات و تبلیغات فقط شریک را دارند. تحت برنامه ارجاع، کاربران در ازای واریز ۱۰۰ دلاری در BIA توسط داور، ۱۰ دلار به صورت بیت کوین به دست خواهند آورد. پس از اینکه تعداد ارجاع از 5 بیشتر شد، پاداش ارجاع به 20 دلار (به BTC) افزایش می یابد.

اصولی که باید بدانید

BlockFi Inc توسط زک پرینس و فلوری مارکز در آگوست 2017 تاسیس شد. این شرکت در خارج از ایالات متحده آمریکا مستقر است. این شرکت در سراسر جهان با دفاتری در نیویورک، نیوجرسی، سنگاپور، لهستان و آرژانتین مشغول به فعالیت است. براساس گزارش Crunchbase، این شرکت تا به امروز 508.7 میلیون دلار از 13 دور تأمین مالی تولید کرده است.

آیا استفاده از کیف پول بلاک فای(BlockFi) راحت است؟

استفاده از برنامه کیف پول BlockFi هم برای مبتدی ها و هم برای حرفه ای های بازار رمزنگاری آسان است. ثبت نام برای یک حساب جدید بدون دردسر و سریع است. این وب سایت یک صفحه راهنمای اختصاصی برای کاربران جدید ارائه می دهد. تیم BlockFi همچنین در حال کار بر روی ویژگی های جدید است تا برنامه خود را راحت تر کند. در فوریه 2021، این شرکت یک ویژگی تشخیص چهره را برای ورود آسان راه اندازی کرد.

آیا پرداختی های کیف پول بلاک فای(BlockFi) کارمزد دارد؟

به طور معمول، بیشتر پلتفرم‌های معاملاتی، بخش کوچکی از حجم معاملات را به عنوان کارمزد معامله دریافت می‌کنند. ما نتوانستیم تأیید کنیم که آیا BlockFi کارمزد معاملاتی را دریافت می کند یا خیر. با این حال، برنامه کارمزد در وب‌سایت آنها محدودیت‌های برداشت و هزینه‌های برداشت‌های حساب بهره BlockFi را فهرست می‌کند. سقف برداشت BIA برای یک دوره 7 روزه روی 100 بیت کوین ثابت است و برای برداشت 0.00075BTC هزینه دریافت می کند. با این حال، می‌خواهیم تاکید کنیم که کاربران BlockFi می‌توانند هر ماه دو تراکنش برداشت (یکی برای رمزارز و دیگری برای استیبل کوین) را به صورت رایگان انجام دهند. هزینه های برداشت برای تمام تراکنش های بعدی اعمال خواهد شد.

کیف پول BlockFi از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

کیف پول BlockFi از 8 ارز دیجیتال اصلی و همچنین برخی از استیبل کوین های معروف پشتیبانی می کند. لیست توکن ها و سکه های پشتیبانی شده شامل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، توکن چین لینک (LINK)، لایت کوین (LTC)، کوین USD (USDC)، پکس گلد (PAXG)، DAI، تتر (USDT)، توکن Uniswap است.

ذخیره NFT ها، Crypto Art و کلکسیون ها در بلاک فای

ذخیره NFT ها، Crypto Art و کلکسیون ها در بلاک فای

هیچ اطلاعاتی در وب سایت BlockFi وجود ندارد که نشان دهد از توکن های ERC-721 پشتیبانی می کند. بنابراین، ما معتقدیم که NFTها، Crypto Art یا کلکسیون ها را نمی توان در برنامه کیف پول BlockFi ذخیره کرد.

آیا کیف پول BlockFi ناشناس است؟

کیف پول بلاک فای ناشناس نبوده و کاربران باید از تایید هویت اجباری پیروی کنند. از جمله مدارک مورد نیاز برای تایید هویت می توان به گواهینامه رانندگی یا پاسپورت و عکس اشاره کرد. بلاک فای برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی، به ویژه هنگام تغییرات مرتبط با حساب کاربری مانند تنظیم مجدد 2FA یا درخواست تغییر ایمیل در نظر گرفته شده است.

آیا کیف پول BlockFi ایمن است؟

از نظر امنیت و ایمنی، BlockFi در تلاش است که محیط کیف پول خود را ایمن نگه دارد. به گونه ای که ادعا می کند رنه ون کسترن(Rene van Kesteren)، مدیریت ریسک پذیری آن، مدیر عامل سابق بانک آمریکا است. همچنین برخی از دستاوردهای شغلی رنه را فهرست کرده است تا اثبات کند که امنیت کاربر مهم است. BlockFi یک کیف پول غیرحضانتی است و با کاربران رمزنگاری تنظیم شده مانند Gemini کار می کند. از آنجایی که این یک کیف پول غیرحضانتی است، کاربران کنترل کاملی بر کلیدهای مخفی خود دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.